Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego BONAM obowiązujący od dnia 01.09.2015r.

 

I Informacje ogólne:

1. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zakres i zasady świadczonych usług przez Sklep Internetowy BONAM prowadzony przez firmę PANAMERICA Jolanta Włodarczyk 80-884 Gdańsk, ul. Igielnicka 5/1, NIP 583 101 75 14, Regon 190881527

2. Dostępne środki komunikacyjne Klienta ze Sklepem Internetowym:

  • telefon: +48 602 750 783
  • e-mail: kontakt@bonam.pl
  • adres korespondencyjny: PANAMERICA Jolanta Włodarczyk, 80-884 Gdańsk, ul. Igielnicka 5/1
  • formularz kontaktowy na stronie internetowej

3. Sprzedawca prowadzi poprzez Sklep Internetowy sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

 

II Definicje użyte w niniejszym regulaminie:

  • Sklep internetowy - sklep internetowy BONAM działający pod adresem http://www.bonam.pl prowadzony przez Sprzedawcę
  • Towar - produkt oferowany przez Sprzedawcę do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego zgodnie z niniejszym Regulaminem; posiadający przypisane mu cechy indywidualne określone w opisie
  • Sprzedawca - podmiot prowadzący Sklep Internetowy BONAM, dokonujący sprzedaży towarów w serwisie zwanym dalej Sklepem
  • Klient - użytkownik, który składa zamówienie na zakup wybranego towaru
  • Konsument – klient będący osobą fizyczną, który dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą i zawodową
  • Dni Robocze- wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
  • Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Dostawcy, towaru określonego w zamówieniu.
  • Dostawca - podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania dostawy towarów:

- firma kurierska

- Poczta Polska S.A.

  • Zamówienie - oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające: miejsce wydania towaru, rodzaj i ilość wybranego towaru w chwili składania zamówienia znajdującego się w asortymencie Sklepu Internetowego, sposób zapłaty, sposób dostarczenia towaru, oraz dane Klienta stanowiące złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego
  • Konto Klienta – indywidualny dla każdego Klienta panel uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia konta Klienta
  • Rejestracja – czynność faktyczna dokonana w sposób określony w regulaminie wymagana dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego
  • Koszyk – element Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient składa zamówienie
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem w wyniku złożenia zamówienia i jego potwierdzenia przez Sprzedawcę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
  • Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

 

III Korzystanie ze Sklepu Internetowego

  1. Dla zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie Internetowym (w szczególności zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet ) Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie Internetowym przez stosowanie protokołu SSL.
  2. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz korzystania z usług dostępnych na stronie internetowej Sklepu Internetowego konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  3. Zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający prawa osobiste osób trzecich.
  4. Sprzedawca oświadcza, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną ze względu na swój publiczny charakter może się wiązać z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które w jak największym stopniu oddalą wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności zaleca się stosowanie programów antywirusowych i chroniących tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o ujawnienie w jakiejkolwiek formie hasła.
  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu nieodpłatnie w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  6. W przypadku wystąpienia błędów lub uchybień na stronie internetowej Sklepu Internetowego, w szczególności co do ceny i dostępności towaru Sprzedawca zastrzega sobie prawo do poinformowania o tym fakcie Klienta umożliwiając mu zmianę złożonego zamówienia.

 

IV Rejestracja, składanie zamówień

  1. W celu dokonania zakupów w Sklepie Internetowym nie jest wymagana rejestracja.
  2. Klient ma również możliwość utworzenia Konta ułatwiającego wielokrotne dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym. Rejestracja jest wymagana do utworzenia konta. Świadczenie usług w ramach Konta jest bezpłatne i ma charakter bezterminowy.
  3. Rejestracja konta klienta w Sklepie Internetowym następuje przez wypełnienie formularza rejestracyjnego z podaniem adresu e-mail, hasła oraz danych personalnych wymaganych do wysyłki przedmiotu bądź wystawienia faktury VAT. Warunkiem rejestracji jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego regulaminu, a także wyrażenie zgody na przetwarzanie przez BONAM danych osobowych niezbędnych dla realizacji zamówień składanych w Sklepie Internetowym, a także na powierzenie przetwarzania tych danych podmiotowi.
  4. Klient ma obowiązek w sposób prawidłowy i kompletny wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie internetowej Sklepu Internetowego i aktualizować dane zawarte w formularzu rejestracyjnym w wypadku każdej zmiany danych zawartych w formularzu rejestracyjnym.
  5. Po wypełnieniu formularza rejestracji należy nacisnąć przycisk „Zarejestruj się”. Następnie, na podany w formularzu rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail), zostanie przez BONAM wysłana wiadomość potwierdzająca zarejestrowanie Konta Klienta. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientowi założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej potwierdzającej zarejestrowanie Konta Klienta.
  6. Po rejestracji Klient zobowiązany jest używać wcześniej ustalonego na stronie internetowej Sklepu Internetowego loginu i hasła, które są poufne. Konsekwencje ujawnienia loginu i hasła przez Klienta osobom trzecim ponosi wyłącznie Klient.
  7. Klient ma prawo w każdej chwili wypowiedzieć umowę dotyczącą Konta poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy. Wyjątkiem jest sytuacja w której zamówienie złożone przez Klienta jest w trakcie realizacji. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
  8. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz jedynie zaproszenie do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży.
  9. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku kalendarzowego za pośrednictwem strony internetowej http://www.bonam.pl.
  10. Klient zobowiązany jest do podania w składanym zamówieniu prawdziwych danych umożliwiających jego realizację.
  11. Koniecznym elementem w procedurze składania zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  12. Informacja o całkowitej wartości zamówienia obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia jest każdorazowo podawana w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzania i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia towaru.
  13. Złożenie zamówienia następuje przez dokonanie wyboru nabywanych towarów, wybraniu sposobu dostawy, formy płatności oraz wypełnieniu formularza zamówienia. Każdorazowo przed zakończeniem zakupów w Koszyku, Klient informowany jest o łącznej cenie za wybrane produkty i dostawę.
  14. Poprzez złożenie zamówienia Klient składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.
  15. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej specyfikację zamówienia Klienta. Następnie po potwierdzeniu złożenia zamówienia Sprzedawca przesyła na podany adres informację o potwierdzeniu zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta informacji o potwierdzeniu zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży. Sprzedawca potwierdza Klientowi warunki sprzedaży przesyłając je na trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta adres podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  16. Do skutecznego złożenia zamówienia niezbędny jest komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową minimum Internet Explorer 7.0 lub wyższy, Google Chrome, FireFox , Opera, Safari, a także konta poczty elektronicznej działającego na dowolnym serwerze oraz włączoną obsługą plików cookies w przeglądarce. Korzystanie z niektórych funkcji Sklepu internetowego BONAM może być uzależnione od zainstalowanego oprogramowania, np. typu Java, Java Script itp.
  17. Sprzedawca może odmówić przyjęcia oferty, informując Klienta o przyczynie odmowy.

 

 

V Ceny towarów

  1. Informacje o cenie towaru (z opisem jego cechach charakterystycznych) prezentowane są w Sklepie Internetowym i zamieszczone są przy prezentowanym towarze, podawane są w złotych polskich i są wiążące w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Ceny na stronie Sklepu Internetowego zamieszczone przy oferowanym produkcie na Stronie produktowej:
  3. a) zawierają wszelkie cła, opłaty i podatki, w tym podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
  4. b) nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki; Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta.
  5. Koszty dostarczenia zamówionego towaru są każdorazowo podawane na stronie Sklepu Internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzania i złożenia przez Klienta zamówienia i uwzględniane są w całkowitej wartości zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostawy.
  6. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie oraz odwoływania promocji. Wyżej wymienione zmiany nie mają wpływu na ceny towarów, na które zostało złożone zamówienie przed wejściem tych zmian w życie.
  7. Promocje obowiązujące w Sklepie nie podlegają dodatkowym rabatom.

 

VI Płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności:
    - przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy, realizacja zamówienia zostaje rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia zamówienia, a wysyłka zostanie dokonana niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy
    - przelew bankowy poprzez wewnętrzny system płatności, obsługiwany przez firmę Przelewy24, z siedzibą w Poznaniu, w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Przelewy24 o dokonaniu płatności przez Klienta
  2. - płatność kartą płątniczą, operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
    - gotówką za pobraniem - Klient opłaca wartość zamówienia wraz z kosztami wysyłki u dostawcy przy odbiorze towaru, a wysyłka zostanie dokonana po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia
  3. - gotówką przy odbiorze osobistym – płatność dla Sprzedawcy w chwili odbioru towaru, realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia, a towar zostanie wydany Klientowi przez Sprzedawcę
  4. Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność w formie przelewu bankowego, powinien dokonać płatności w kwocie równej wartości zamówienia oraz kosztów wysyłki w ciągu 72 godzin od otrzymania wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
  5. W przypadku, gdy w ciągu 5 dni roboczych od daty wysłania przez Sprzedawcę wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji Klienta nie dokona płatności, zamówienie może zostać anulowane przez Sprzedawcę (nie dotyczy zamówień, w których wybrano opcję płatności za pobraniem).

 

VII Realizacja zamówień, sposoby i koszty dostarczenia towaru

  1. Sprzedawca realizuje dostawy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. W przypadku dostawy Produktów poza granicę Polski, Klient powinien sprawdzić na stronie sklepu w sekcji "dostawa" do jakiej strefy należy Państwo, do którego ma być zrealizowana wysyłka. Odpowiednia strefa powinna zostać wybrana w opcjach wysyłki podczas składania zamówienia. Koszty dostawy są kalkulowane na podstawie wagi oraz strefy do której paczka ma zostać dostarczona.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta strefy nieodpowiedniej do kraju wysyłki Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie zrealizowania zamówienia. W miarę możliwości Sprzedawca postara się skontaktować z kupującym w celu poprawienia zamówienia.
  4. Międzynarodowe wysyłki mogą być obciążone opłatami celnymi, importowymi oraz dodatkowymi podatkami. Te opłaty nie są zawarte w cenie przedmiotu oraz kosztach wysyłki i są odpowiedzialnością Klienta. Jeżeli kraj docelowej wysyłki nie jest zawarty w liście krajów w zakładce "dostawa", należy skontaktować się ze Sprzedawcą i zapytać o dostępność i koszty takiej dostawy.
  5. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku wyboru płatności za pomocą przelewu bankowego czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia wpłynięcia płatności na konto Sprzedawcy.
  6. Zamówienia z opcją wysyłki towaru realizowane są za pomocą dostawcy na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  7. W dniu wysyłki towaru (nie dotyczy zakupów z odbiorem osobistym) Sprzedawca wysyła do klienta za pomocą poczty elektronicznej potwierdzenia nadania przesyłki. Jeżeli jest to możliwe informacja o nadaniu przesyłki zawiera numer nadania paczki umożliwiający śledzenie paczki.
  8. Klient ma możliwość wprowadzania zmian w swoim zamówieniu do momentu wysyłki towaru (nie dotyczy zakupów z odbiorem osobistym), pisząc na adres:

- kontakt@bonam.pl

  1. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sprzedającym i ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu i miejsca przekazania towaru.
  2. Sprzedawca do każdego zakupu dołącza paragon lub na życzenie klienta fakturę VAT marża obejmującą zamówione towary.
  3. W przypadku niepełnych danych teleadresowych (np. niepełny adres Klienta lub jego brak) uniemożliwiających realizację zamówienia Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie realizowania tego zamówienia.
  4. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki w terminie po awizowaniu, ponowne dostarczenie będzie możliwe dopiero po uregulowaniu z góry kosztów zwrotu przesyłki do Sprzedającego i kosztów kolejnej wysyłki towaru do Klienta (jeżeli Klient zdecyduje się na ponowną wysyłkę zamówienia).

 

Reklamacje

 

  1. W razie wystąpienia wad lub niezgodności kupionego towaru z umową sprzedaży i opisem, Klient powinien kierować reklamację na piśmie droga elektroniczną lub na adres Sprzedawcy, z jednoczesnym dostarczeniem reklamowanego towaru do Sprzedawcy.
  1. W przypadku składania reklamacji Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z dokumentami wydanymi przy zakupie towaru.
  2. Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w jak najkrótszym czasie zastrzegając sobie jednak nie przekraczalny okres 14 dni.
  3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest pisemnie drogą elektroniczną lub listowną w zależności od formy składanej reklamacji.

 

Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin 14 dni do odstąpienia od umowy sprzedaży jest liczony od dnia w którym klient wszedł w posiadanie zakupionego towaru. W celu odstąpienia od umowy zakupu Klient może wykorzystać znajdujący się na stronie internetowej Sklepu formularz odstąpienia pod adresem "formularz"  przy czym nie jest to obowiązkowe.
  2. W przypadku odstąpienia klienta od umowa sprzedaży, Sprzedawca zwraca Klientowi koszt zakupu towaru wraz z kosztem wysyłki towaru do klienta. Wyjątek stanowią koszty wynikające z wybrania przez klienta sposobu dostarczenia towaru inne niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru oferowany przez Sprzedającego. Zwrot pieniędzy Sprzedający zrealizuje w jak najszybszym czasie jednak nie później niż 14 dni od skutecznego dostarczenia przez kupującego oświadczenia o odstąpieniu od sprzedaży. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiej samej formy płatności, z jakiej Klient skorzystał dokonując tych płatności. Skorzystanie z innego sposobu zwrotu płatności możliwe jest po indywidualnym ustaleniu Sprzedającego z Kupującym.
  3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia, Klient ponosi tylko koszt zwrotu towaru. Klient powinien dokonać jak najszybciej zwrotu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Wyjątek stanowi sytuacji w której Sprzedający porozumiał sie z Kupującym o osobistym odebraniu towaru. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w szczególności w odniesieniu do umów:

- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin do spożycia

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli

- zawartej w drodze aukcji publicznej

  1. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca się z uprzejmą prośbą, jeśli to możliwe o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu
  2. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego zamówienie do realizacji, oferta przedstawiona przez Klienta przestaje wiązać.

 

Prawa autorskie i ochrona danych

  1. Treść umieszczona na stronie internetowej Sklepu Internetowego chroniona jest prawem autorskim i nie może być zmieniana i uzupełniana. Zawartość serwisu nie może być zwielokrotniana, rozpowszechniana ani publikowana z naruszeniem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Znaki towarowe, znaki firmowe i loga zamieszczane na stronie Sklepu są zastrzeżonymi znakami handlowymi należącymi do właściciela i zostały wykorzystane wyłącznie w celach informacyjnych. Nie mogą być one wykorzystane bez zgody ich właściciela.
  3. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach składania zamówienia jednorazowego oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną jest Sprzedawca.
  4. Dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane przez sklep www.bonam.pl z siedzibą w Gdańsku przy ul. Igielnickiej 5/1
  5. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  6. Jeśli Klient wyrazi na to zgodę, dane są przetwarzane również w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.bonam.pl.
  7. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
  8. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.
  9. Dokonując zakupów w Sklepie Internetowym Klient wyraża jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego oraz na ich przetwarzanie wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  10. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych Klienta z prowadzonego zbioru.

 

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego BONAM zawierane są w języku polskim i angielskim.
  2. Treść regulamin jest bezpłatnie udostępniania dla Klientów.
  3. Wykorzystywanie zdjęć i opisów w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest zawsze naruszeniem prawa autorskiego - zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994roku.
  4. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur udostępnione są na stronach internetowych miejskich i powiatowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej.
  5. Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej uprawniony jest do wszczęcia na wniosek Klienta postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.
  6. Klient może skorzystać ze stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy ze Sprzedawcą.
  7. Klient może także uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php
  8. Bezpłatną pomoc prawną dla konsumentów świadczą także organizacje pozarządowe takie jak: Federacja Konsumentów pod numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl

 

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01 września 2015 roku i obowiązuję do wszystkich umów zawartych od tego dnia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany niniejszego regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał na dzień składania zamówienia przez Klienta. O ewentualnej zmianie regulaminu poinformujemy na naszej stronie internetowej www.bonam.pl z 14 dniowym wyprzedzeniem oraz za pomocą wiadomości elektronicznej przesyłanej droga mailową zawierającej odnośniki wskazujące zmiany regulaminu. Klientowi przysługuje prawo do zaakceptowania zmian lub odstąpienia od umowy bez jakichkolwiek obciążeń.